Tuesday, June 19, 2007

teka teki

i know, u all must have heard this like a thousand times,
but i still want to post this silly thing.just heard it out ok.hah!
Try not to look at the answer first.

1. Kuih ape yang bungkusnya di dalam, isinya di luar?
Kuih salah bikin.
2. Binatang ape power Karate?

Kuda belang.cube kira brape black belt dia ade.
3. Siape yang menemukan dompet kulit?

Yang menemukan dompet kulit tersebut tolong pulangkan kepada saye.
4. Pintu ape yang walaupun dengan 10 org pun tak leh nak tolak?

Pintu yang ade tulis ‘TARIK’
5. Saya ade 3 kepala,4 tangan dan 5 kaki…siapakah saya?

Pembohong…
6. Apa dia ‘Jauh di mata, dekat di hati…’?

Usus
7. Binatang ape yang seluruh anggota tubuhnya kat kepala?

Kutu rambut
8. Nenek sape jalannya meloncat-loncat?

Neneknye si katak
9. Kenape lelaki jarang kene penyakit anjing gila?

Sbb lelaki ni kan ‘buaya’
10. Ape beza sekretari baik ngan sekretari kurang baik?

Sekretari baik………………’Selamat pagi tuan’Sekretari kurang baik………..’Dah pagi ni tuan’
11. Ape persamaan Michael Jordan ngan Michael Jackson?

Dua-dua tak kenal korang…hehe
12. Tukang ape yang kalau dipanggil, die menjenguk ke atas?

Tukang gali kubur
13. Nak mencari sikit punye susah, bile dah dapat buang, ape bendanya?

Tahi hidung
14. Ape persamaan kain jemuran ngan telefon?

Dua-dua kalau dah ‘kringgg’ bole diangkat…
15. Knape pokok kelapa kat depan rumah harus ditebang?

Mestilah kene tebang, sape nak cabut pokok kelapa …gile ape…
16. Gajah terbang dengan ape?

Dengan susah payah……

1 comment:

Mizexer said...

KACANG HIJAU RENDAM DALAM AIR PANAS JACI APE ?

There was an error in this gadget