Friday, August 29, 2008

YA ALLAH BERIKAN AKU KEKUATAN

salamz~~

hye, i am so frustrated right now!!
baru tadi hantar proposal kat Dr Fuad. u know what he gave me?????

OMG

can u guess??

ONLY 10/20????

sedih x??? mana x nya...............bagai nak mampus cari journal sana sini. mmgla susah nak cariiiii ta u x. dia ingat aku x mencuba ke??? siap cakap ape awak buat time cuti haritu ye???

aduiiii cam nak pengsan aku dengar soalan yang KILLER itu!!!

i thought nak balik esok but it doesnt look like its gonna happened!lagipun aku baru tau yg ada presentation kene buat next week n need to prepare kaw2 punya laaaa!!!

mampos gue!!!

kene cari reference n guna duit sendirila nmpak gaya nya.
to buy 1 international book, yang x semestinya im gonna read it!

aiiyakk!!!

masalahnya, i tought yg lain ok la jgk, sebab dia sendiri ckp, yg lain dapat je cari buku.
aku dah cuak dah time tu, tp tgk2 bile terserempak Faiz n HAfizudin at bilik Pn Herlina.
they said the same thing.10/20, pastu baru sekrgla segala rahsia terbongkar!!!

mmg Dr Fuad strict bg markah!!!
waaaaaaaaaAAAAAAAAAAaaaaaaaaaaaaa..........
bukannye aku x cari pun!!!!
aku cari bersusah payah tau, sampai hired my friend from other Uni utk carikan lagi.
n mintak sendiri access to dia punya libry!!

cam nak nangis pun ade! this mark carry a lot tau! susah nk cover balik!

FRUST NYAAAAAA!!!!!!
NAK KENA SHOPPPING NI UTK TENANGKAN HATI YG DUKA LARA~~~

mati ar!!

-1.22PM-

No comments: