Tuesday, July 21, 2009

semkin byk semkn susah~~

salamz~~~



i just got to another one interview at ONG company- H*******....sdn bhd.
GIler laa..............
dah la kat ceruk mana nth.....tp pikir2 balik, dekt je ngn rumah aku.huhuhu..adoi!!
so mmg sangt memalukan laa....eee.....malunye~~~~!!!!!

ok..citer dari mula.

first2 sampai sesat. pastu dahla hujan lebat.sian sian...
Tp bos x sampai lagi time tuh. so lek2 je dulu.....aku sorang je candidate time tuh. orang lain time lain kot....so....bile BOS dah sampai.....






jeng3....






Dia ckp sori lambt. Then aku plk cakap it's ok..i pun br sampai td sesat sikit (Watt Thee Hell am i thinking ckp camtu.aaaaa.....tetibe je confess aku dtg lmbt gak..iskkkkkkkkkk)
Pastu dia terus mintak tunjuk sijil aku. So aku cam pelik gakla....xsuh aku introduce diri ke apa ni. Camne interview ni. nak speaking ke x??so...campur2 je.hentamla. lgpun company pure 100% bumiputera...cam lek2 je.

pastu direct pulak tu soalan dier..
can u tell me whts the diff btw this and that...
apa beza ni n ni....
pasal FYP aku dia ckp senang giler.
pastu intern buat apa..
pastu give me example of situation of this n this.....
pastu byk giler la soalan teknikal.
aku nak hentam pun cam takut2 sebab background die mmg electrical.
huaahuaaa..~~~~~~~~~lagila nmpk menipu kalau kelentong kan. baik jujur je ckp x ingt.!!!!!
iskkkkkkkkkk~~~rasa cam nk tumbuk je diri sebab x wat homework semlm.

AAAAAAAaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!



anyway xpela. At least i try jugak dtg walaupun ragu2.
huhu..yeay for me!!!
kalo dpt mmg miracle la.~~~`
kalo x dpt pun ....i kan ade lagi training kt kL tu. so no hal. backup plan banyak~~~






huuu.....experince je. kali ni 1 hour je.ckpla.x larat dah ;p

4 comments:

*~ eLiEnZ 87 ~* said...

ko mmg.. haha
adade je cer ko neh~
intebiew mcm2 hal
ahaha

Syim said...

yela..lain orang mcm2 ragamnye...
yg penting jgn jadi diri sendiri..
nanti lagi teruk.
huhuhuu.....

jon hafkian said...

omg....pertama kali ak dgr org kata jgn jd diri sendiri...
hahaha....

Syim said...

betulla ....
semua orng hipokrit.
hahahaaa... ;p