Tuesday, September 02, 2008

PSM oHHhhh PSM.....

salam~~

today is the first day n fasting. we all (nana, me n elya) bukak puasa at Masjid MSI tadi.
banyak gle makan.siap ambik 2 dulang pulak tuh.malu2. (sarcastic0.hahaha...
lauk sayur n suku ayam,api memandangkan we take ayam dari dulang sebelah (xde org serius)...
so we eat basically half chicken.HAHAHA....lapo punye pasal la ni.

mmg ingat nak terawih tadi.after maghrib je, suddenly nana tut tut....hoho..
so kitorng pun patah balik kat bilik.samapai je kat bilik cam mals nk buat ape2. so i decided to take a nap (kunun la)..........
tgk2 tersedar je dah midnight,ape lagi rushingla, nak siapkan semua benda, lagipun nk g libry pagi ni.so xlehla lengah2kan kerja, lusa nk present kat Dr Fuaad dah,nanti mesti dia komen macam2 mampus gue!!

kla.ape2pun sahur ni nak masak megii..
wsalm,

-3.46am-

No comments:

There was an error in this gadget