Monday, February 08, 2010

Berpoya poya d Ganu kiter~~

salamz~~~


nth kenapa tibe2 rasa cam nak melencong.hahahahaa
so i did it!!

SAYA PERGI JUGA!

actualy plan nk tgk umah kat KEmamamg, sebab ingt ke nk pindoh sana, but sebb dah tukar plan x jd nk pindah, pegi jela. sebab alang2 nak g umah kawin member Aini kat Kuantan,
i folow je, leh gak jumpa Asra n Fanishh (aka FAriz) uhuhuhu
YEY~~~




Blk dr Ktn je, kwn2 Nurul ni ajak mkn lagi (padahal knyang lagi ni dr rumah orng kawin). layankan ajela....diorng yg nk blnje.

Malam pulak : Kami makan kat kedai ikang bakar smp kenyang (senak perut gue)

Karok 2 hari berturut2 (serak suaro doh )
hahahaa..seb bek ada Mesra Mall, dpt jugak le berpoya2.kehkehkhe....




YEah..walopn cam ramai orng ckp jgn mandi pantai.
tapi kami jumpa PORT baekkkkk punya!!!!
d celah2an batu. so air xdela dangeras sangat.hahaha..sonok2.
dah la ari ahad ( time orang2 Ganu bekerja )
So WE HAD all the beach to ourself!

ngeh ngeh ngehh


AAhhh........~~~ tersangat la penat,
sampai beli kopok lekor pon x cukup ( mak i la yng cakap) hahahhaa




IT WAS FUN!! n a great bond gathering.!! =)


p/s wish me luck utk 2nd stge ni. saya sgt mau ini!!!




5 comments:

*~ eLiEnZ 87 ~* said...

amoboiH~~~
enjoy nyessss
huuuuuu

Syim said...

ngeeeeeee....

nak ajak korang cam jauh sgt.
huhuhu....

nana said...

kalaulah ko p mggu ni..le ak join..huhu...besnyeee~
nyway, gud luck heh;) caiyok!!

Syim said...

tula pasal. but that wasnt de plan.
eheheheheee

thx nanang!!!

*~ eLiEnZ 87 ~* said...

woi woi woi,
keje la woii
hahaha

There was an error in this gadget