Monday, May 21, 2012

IITEX 2012

salamz~



wat a longggg weekend! fuhhh

sejak dari hari rabu lagi datang KL, ada exhibition ITEX @ KLCC.
so gota prepare early!
dia buat sampai sabtu. so sepanjng time tu jugak la...x buat apa2. i mean progress for myself ofcoz.heheh.
Alhamdulillah i bring home a gold medal.
thank you Allah.
:)

I think mine was the shortest presentation ever! and the first to b judge. huhu.naseb bek lepas....it was kinda cool though.. n at the same time, bonding with the Team. everyone was cool.! :))

Today dah Ahad....ni pon satu hari dr pagi smp ptg keluar berjalan until feet hurt. pergi jusco ngn mama n adik2 td, beli brg2 akak nak g matrix nanti. tapi at d same time, tumpang beli barang sekali la...huhu...x dpt nak hantar sebb ada kelas. if not..dah g dah Perak. sori nok!! huhuk

me and kak elmy!



me and medal

it was fun. to watch al the invention creates by young inventors! sounds cool aite! :))
Insyaallah i will try my best 




No comments: