Thursday, October 23, 2008

jatuh cinta???



Pertama ku melihat mu bergetar rasa hati ku,
Berdebar-debar jantung ku mungkin ku suka pada mu
Ketika ku melihatnya berdetak-detak didada,
mungkin itu suatu pertanda bahwa ku suka padanya

[#:]
Dia atau dia,
ku pilih yang mana,
aku pusing, untuk memilihnya

[Reff:]
Jatuh cinta lagi,
lagi-lagi ku jatuh cinta,
aku jatuh cinta,
kepada setiap wanita
Jatuh cinta lagi,
lagi-lagi ku jatuh cinta,
harus bagaimana,
ku bingung memikirkannya

Layaknya seorang pria ku coba untuk setia,
mencintai satu wanita tetapi aku tak bisa

Dia atau dia, yang harus ku cinta,
aku pusing untuk memilihnya


PEH lagu x leh bla.......

u know what i think???
i thnk lagu ni mmg playboy n btw this is not the real video.
video sebenar terlalu MENGEDIKKAN sampai im too embarrassed to play it live....hahahaa..
a real man should know better than to fall twice! hah.....senangnye aku ckp..
padahal x penah experienced pun. common man...bilala..nak terbukak hati nih..
Tapi ajal dan jodoh adalah rahsia Allah,
so i guess theres no harm done in waiting rite~~

pray 4 me *_*



2 comments:

Anonymous said...

lagu ni tak ok mcm palyboy,what u thinking its true,nak jatuh cinta kat berapa bilion gal,mate keranjang daa.i dedicated this song to all playboy over the world esp malaysia

Syim said...

hahahaaa......